Steun

Het bouwen van nieuwe lokalen is natuurlijk niet vanzelfsprekend. Het vereist niet alleen veel planning, maar ook veel middelen. We zijn al enkele jaren aan het sparen voor onze nieuwe lokalen en ook de gemeente Haacht steunt ons in doel, maar zo komen we er nog lang niet. Op deze pagina vindt je alle informatie over hoe jij ons kan steunen. Dat kan via financiƫle steun, maar we zijn zeker ook op zoek naar helpende handen en mensen met expertise.

Jouw naam vereeuwigd op onze nieuwe lokalen?

Dat kan! Om de afwerking van onze nieuwbouw verder vooruit te helpen verkopen we steunlatjes. Wat zijn dat die steunlatjes? Het zijn hardhouten latjes van 115cm x 7cm die bevestigd zullen worden aan de ballustrade op het eerste verdiep; deze zullen niet enkel voor extra veiligheid maar ook voor dat extra tikkeltje scouts zorgen. Ze worden met de tekst langs de binnenzijde geplaatst zodat ze goed leesbaar zijn vanop de buitentrap. We garanderen dat de latjes met jullie naam er minstens 10 jaar zullen hangen, daarnaast krijg je ook een certificaat dat je ons nieuwbouwproject op deze manier gesteund hebt. Een latje kost 40 euro, bestel je graag meerdere latjes voor bijvoorbeeld de kinderen? Vul het formulier dan een extra maal aan. Meer info over de nieuwbouw of nog extra vragen? Neem een kijkje op onze website of stuur een mailtje naar bouw@scoutshaachtstation.be

Ons eigen bier

Om onze bouwkas wat te spijzen verkopen wij ons eigen heerlijke bier. Dit blond biertje van 8.5% is perfect voor elke gelegenheid. Wil je graag zelf eens proeven en zo ons project steunen? Bestel dan hier!
Walrus bier

Koop een baksteen en betaal minder belastingen!

Koop een symbolische baksteen om onze bouw te steunen. Met de hulp van scouts en gidsen Vlaanderen bezorgen wij u een fiscaal attest en krijgt u 45% van u storting terug van de fiscus. Voor stortingen in 2020 is dit zelfs 60%.
Dat kan via een gift op het rekeningnummer BE55 4096 5041 4144 met mededeling BVG 5-391 NIEUWE LOKALEN ELLEVELDWEG.

Wij zoeken nog heel wat helpende handen

Buiten financiƫle middelen zoeken wij ook nog heel wat helpende handen en mensen met kennis van zaken. Wil jij graag de handen uit de mouwen steken of kan je ons ergens specifiek bij helpen? Meld je dan snel aan voor onze vrijblijvende vrijwilligerslijst, op deze manier houden wij je op de hoogte.

Sponsor ons

Heb je zelf een bedrijf, of ken je iemand die ons zou willen sponsoren? Neem dan zeker contact met ons op. Zo kunnen we zien wat wij voor elkaar kunnen doen.