Walrus

Walrus is een bier gebrouwen om de werking van Scouts en Gidsen Haacht-Station te ondersteunen. Met de Walrus b(r)ouwen we aan de toekomst van de scouts. De inkomsten zullen gebruikt worden om de dagelijkse werking en de nieuwbouw mee te financieren.
De Walrus is een blond speciaal bier van 7,5° met een lichte citrustoets. Dit bier wordt best koud geserveerd, net als de leefomgeving van de Walrus. De walrus zelf is een sociaal dagdier en hij is zeer gezellig. Hij verkiest grote groepen, zit graag dicht bij de anderen en heeft weinig vijanden. Dit bier wordt best gedronken onder vrienden en familie. De Walrus is een echte genieter!
De Walrus is ook verkrijgbaar bij:
  • Brasserie Hof ter Dijle
Interesse om Walrus ook te verkopen in jouw Horeca- of handelszaak, op jouw evenement? Spreek ons aan of contacteer ons via Facebook of walrus@scoutshaachtstation.be .
Meer Walrus? Volg ons op Facebook (ScoutsHaachtStation) en Instagram (@walrusbier)
Alvast bedankt voor jouw aankoop!
Bestel hieronder: